1. september 2014

Bryllupskort på bestilling….

Dette kortet er en gratulasjonshilsen til spillende dirigent og den bedre halvdel som også spiller i Fredrikstad Janitsjarskole. Jippy at kopsene lever!!!!
Kortet er fra store og små, derfor laget jeg dette kortet i …….
str. 15 cm x 21 cm  
så alle får signert sitt navn. Baksiden er lik side 3.
*

Stempelmotiv fra Penny Black, og NSB
Stempelpute: Memento, farge Rich Cocoa
Nydelig mønsterark fra Pion Design
Noter fra Wycinanka
Punch: Ek
Dies: Memory Box
Blomster fra Prima Flowera
Perle fra Kaiser Craft
Swirre og perler fra Kort&Godt
Champagneflaske fra Unik Hobby
Osteklut
*
Tekststempel fra Stampiness
Punch: Ek
Glass: Magnolia
Horn og tromme har har printet ut fra nettet, og 
brukt glitterlim i farge: Mercury Gloss.
På glassene har jeg brukt Magic lakk fra Panduro Hobby.
Ostekluten har jeg med meg her også….. :-)
*
Da er det en ny uke, med nye muligheter, og den håper jeg bringer dere fine dager!
Takker igjen for hyggelige kommentarer…..blir varm om hjertet.
Klem fra meg :-)


2 kommentarer:

  1. Vakkert kort til brudeparet,klem bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig og så kreativt kort :)
    Du er så fink.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...